کشف ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

فرمانده انتظامی شهرستان  بندرعباس از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق دریکی از مناطق ساحلی این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان  بندرعباس گفت: در پی دریافت خبری مبنی براینکه افرادی در حال جابه جایی سوخت گازوییل قاچاق از طریق ساحل به دریا می‌باشند، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیمی با همکاری عوامل پاسگاه‌های انتظامی گچین، خانسرخ و یگان تکاوری دریابانی به محل مورد نظر واقع در روستای بستانو اعزام که قاچاقچیان با مشاهده مامورین از محل متواری شدند.

این مسئول انتظامی گفت: در بازرسی از یک بازانداز و محل دپو سوخت ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق درون مشک و تعداد سه دستگاه پمپ سیار بنزینی و مقدار تقریبی هفتاد متر شلنگ مخصوص پمپ جمع آوری و ۵۰ متر مشک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را سریعا از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.